Friday 1 November 2013

SOS!!

Καλησπέρα κορίτσια! Σήμερα χάρηκα πάρα πολύ επειδή ήρθε στη πόρτα μου το βουτυρο καριτέ της Charme D'orient και ανυπομονουσα πάρα πολύ. Ανοίγω το κουτί, παιρνώ το χαρτάκι με τις φούσκες για αντιστρές χρήση και ανοίγω το βαζάκι..

Εχμ... Για να ξαναμυρίσω.. Τελικά όπως αποδείχτηκε δεν ήταν το άρωμα που ήθελα. Το δείγμα που είχα στο κουτάκι Cherrybox του Οκτωβρίου ήταν τελειώς διαφορετικό.. Αποφάσισα να επικοινωνήσω με την εταιρία και μίλησα με μια γλυκύτατη κοπέλα η οποία ήταν πολύ πρόθυμη να με βοηθήσει. Μου είπε πως η εταιρία βγάζει το καριτέ και το σκραμπ σε 7 (νομίζω) αρώματα, αλλά στα κουτάκια μας, εβαλαν μόνο 4 απο τα 7 και αυτά ήταν τα: orientale, orient, fruity, ylang ylang (τα οποία μου είπε η κοπέλα μετα απο αμεσότατη επικοινωνια με την Charme D'orient!!). Εμένα απο το eshop του Cherrybox μου έστειλαν το orientale το οποίο και δεν ταίριαζε.. Οπότε πρέπει να ήταν ένα απο τα υπόλοιπα 3..

Το θέμα τώρα είναι πως ΔΕ ΜΠΟΡΩ να καταλάβω πως μυρίζει το δειγματάκι μου. Η κοπέλα μου είπε πως το fruity μυρίζει λίγο με το Αngel του Mugler και επειδή αυτό το άρωμα δε μου άρεσε ποτέ πιστεύω δε θα μου άρεσε και το καριτέ.. Άρα είτε είναι το άρωμα ylang ylang ή το orient. 

Και εδώ θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με τα δικά σας.. Θα ήθελα να μου περιγράψετε το άρωμα των δικών σας και αυτό θα με βοηθήσει να καταλήξω στο δικό μου. Το δικό μου είναι έντονο και τραχύ, και εντελώς λευκό.

Κορίτσια βοήθεια!!


2 comments:

  1. Ωχ δυστυχώς το περίμενα το μπέρδεμα. Η αλήθεια είναι ότι αν δεις το επίσημο site της εταιρίας, οι συσκευασίες δεν είναι σαν αυτή που έχει το eshop του cherrybox. Να δες εδώ: http://www.charmedorient-hellas.gr/page9.html όπως και εδώ: http://eshop.beautyathome.gr/395-karite/charme-d-orient-beurre-de-karite-200gr.html
    Αντίθετα το γαλλικό site της εταιρίας έχει την ίδια συσκευασία (δες εδώ http://www.charmedorient.com/boutique.php?gamme=4&Rubrique=24220). Άντε βγάλε άκρη. To δικό μου δείγμα έχει μια φρέσκια μυρωδιά αλλά με γλυκές νότες αλλά σε καμία περίπτωση σαν την angel. Νομίζω ότι το πιο κοντινό του είναι το Orient. To ylang ylang το αποκλείω γιατί το έχουν συνήθως μέσα τα αρώματα που αποφεύγω που είναι πολύ λουλουδιασμένα. Ελπίζω να βοήθησα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. σε ευχαριστω ΠΑΡΑ πολυ για τα σαιτ! θα τα κοιταξω τωρα και ελπιζω να καταληξω σε κατι! σημερα εψαχνα ενα αφρολουτρο με ylang ylang αλλα δε κατεληξα καπου ασφαλως γιατι το μονο που βρηκα ηταν ενα palmolive.. !

      Delete