Saturday 28 September 2013

Τα τελευταία αποκτήματα μου!

Ένα σχετικά σύντομο ποστ για να σας πω τι αγόρασα πρόσφατα και λατρεύω για το αγαπημένο Φθινόπωρο που έρχεται!
Πρώτον, απέκτησα απο τη μαμά μου μια υπέροχη μαύρη φαρδιά παντελόνα απο ελαφρύ ύφασμα. Δεν έχω φωτό να σας δείξω αυτή τη στιγμή αλλά υπόσχομαι σύντομα! Μέχρι πρότινος πάντως δεν μου άρεσε οτιδήποτε φαρδύ πάνω μου διότι ένιωθα πως με πάχαινε αλλά στη ουσία ρούχα τέτοιου είδους σε δείχνουν ακόμη πιο καλίγραμη! 
Σε συνδυασμό με το υπέροχο τζιν μπουφανάκι που πήρα επίσης απο H&M σε πολύ καλή τιμή φτιάχνω ένα υπέροχο συνολάκι!

Αυτά απο ρούχα. Τα υπόλοιπα αποκτήματα μου αφορούν καλλυντικά! Έχουμε και λέμε: 
Dove luscious velvet shower cream
Το οποίο μου το έδειξε πρώτη φορά η κολλητή μου και έπαθα πλάκα διότι μυρίζει υπέροχα και είναι όντως πολύ ενυδατικό. Όνομα και πράγμα λοιπόν, βελούδινο και αισθαντικο!

La Roche Posay blush stretch (δεν φάινεται το νούμερο αλλά είναι λίγο πιο ανοιχτό απο της εικόνας!) Το δέρμα μου είναι αρκετά ανοιχτό αλλά με το συγκεκριμένο ρουζ, σε μικρές ποσότητες, μπορώ να δείξω ενα πιο δραματικό λουκ και λίγο πιο ηλιοκαμένο (ευσεβείς πόθοι!!)

Προς το παρών, έχω καταφέρει να πάρω μόνο αυτά.. Παρόλο που έχω μια μακρά λίστα προιόντων που θέλω. Το θέμα στο οποίο χρειάζομαι τη βοήθεια σας είναι να μου προτείνετε το καλύτερο σκούρο κραγιόν που έχετε δοκιμάσει. Δε χρειάζεται να είναι απαραιτήτως κόκκινο, απλα να είναι σκούρο ούτως ώστε να κάνω ενα τεστ και μόνη μου και να αγοράσω το κατάλληλο!

Σας φιλώ γλυκά και περιμένω τα σχόλια σας!

2 comments:

  1. Λατρευω τα προιοντα της dove, Εγω χρησιμοποιω τις ενυδατικες διοτι μυριζουν υπεροχα. Φανταζομαι λπν αυτο το αφρολουτρο!!

    ReplyDelete
  2. Είναι φοβερό, δοκίμασέ το με τη πρώτη ευκαιρία! Και μένει στο δέρμα για ώρα

    ReplyDelete