Friday 13 September 2013

Περί... Μαλλιών!

Σιγουρα τα μαλλιά είναι ενα θέμα που μας απασχολεί όλες. Πόσες φορές δε ζηλέψαμε τις διάσημες ηθοποιούς ή τραγουδίστριες για τα υπέροχα μαλλιά τους; Προσωπικά πάντα ήθελα να έχω τα μαλλιά της Kim Kardashian ή της Christina Hendricks. Και το γιατί;
Να γιατί!


Βέβαια εγώ, δεν έχω ουτε τόσο μακριά ούτε κόκκινα μαλλιά. Τα δικά μου μαλλιά στην καλύτερη περίπτωση είναι καστανά σκούρα, ατίθασα και φριζαρισμένα ενώ τα τελευταία 2 χρόνια έχει κανει την εμφάνιση της μια τούφα ΑΣΠΡΕΣ τριχες μέσα στα μαλλιά μου. Την κρύβω επιμελώς εννοείται αλλά όποτε τη βλέπω καταλαβαίνω πόσο άσχημα μπορούν να σου φερθούν τα γονίδια!
Και εδώ θα αναφέρω πως εδώ και καιρό είχα βάλει σκοπό να δοκιμάσω όσα περισσότερα προιόντα μαλλιων μπορούσα (σαμπουαν + κοντισιονερ + μάσκα) ώστε να καταλήξω στο πιο κατάλληλο. Τα αποτελέσματα παρακάτω!

1)Elvive σειρά για βαμμένα μαλλιά
H Elvive είναι μια εταιρία για την οποία είχα ακούσει πολλά καλα σχόλια και αποφάσισα να τη δοκιμάσω. Είχα μόλις βάψει τα μαλλιά μου και είχα αγοράσει όλη τη σειρά. Τη δοκίμασα για 2 εβδομάδες και απογοητεύτηκα πολύ. Πέρα απο το ότι τα μαλλιά μου είχαν γίνει ακόμη πιο λιπαρά, το χρώμα ξεθώριασε με μεγάλη ευκολία.. Το μόνο σαμπουάν της Elvive που άξιζε και πήρα 3-4 φορές ήταν το εξής
 το οποίο άφηνε τα μαλλιά μου πολύ πολύ λαμπερά. Επίσης, χρησιμοποίησα το λάδι θρέψης της Elvive το οποίο κατα τη γνώμη μου είναι πολύ καλό, ειδικά σε περιπτώσεις που δε προλαβαίνω να βάλω conditioner, βάζω λίγο λάδι και το μαλλάκι μου είναι εξίσου απαλό!
Συνολική βαθμολογία Elvive: 6/10 μόνο και μόνο για το λάδι!

2)Gliss Asia straight

Και εδώ δυστυχώς έχω να πώ αρνητικά. Τουλάχιστον για μένα, το σαμπουάν ήταν αρκετά καλό, τα μαλλιά μου γίνοταν αρκετά λεία αλλά.. όλα τα υπολοιπα προιόντα λάδωναν τόσο πολυ το μαλλί που αναγκαζόμουν να ξαναλουστώ δύο φορές.. Και κατα πάσα πιθανότητα όλα τα προιόντα της Gliss να είναι έτσι, εξτρα-ενυδατικά, άρα ακατάλληλα για μένα..
Συνολική βαθμολογία Gliss: 4/10

3)Wella pro Series
Πολύ καλή σειρά! Ειδικά η συγκεκριμένη :

Tα ταλαιπωρημένα μαλλιά μου ξανάνιωσαν! Πιο λαμπερά, πιο απαλά, και η φθορά σιγα σιγά εξαφανιζόταν! Παρόλαυτα, δε μπορώ να πω πως ήταν ιδιαίτερα ευκολοχτένιστα, πράγμα που με παρεξένεψε.. Τα χρησιμοποιούσα για μισό χρόνο συνεχόμενα. Εκπληκτική μυρωδιά και το έβρισκα συχνά σε προσφορές.
Συνολική βαθμολογία Wella pro Series: 8/10

4) Pantene απαλά και μεταξένια


Ότι και να πώ είναι λίγο. Ήξερα πως τα Pantene υπόσχονται πολλά αλλά δεν ήμουν σίγουρη πως πραγματοποιούνται μεχρι που τα δοκίμασα. Εξαιρετικη μυρωδιά, φοβερή υφή, αφήνει τα μαλλία μεταξένια, απαλά, μοσχομυριστά και πιο σημαντικό, αποτρέπει τη φθορά. Προσωπικά χρησιμοποιώ σίδερο ισιώματος καθε φορά οπότε η ζημιά είναι εκτεταμένη.. Χρησιμοποιώντας τα Pantene, η ζημιά μειώθηκε, τα μαλλιά μου αν και πιο απαλά δεν εμφάνιζαν ψαλίδα, ενώ έμεναν σε φόρμα για μέρες. Το τοπ για μένα
Συνολική βαθμολογία Pantene: 9/10

Ελπίζω να σας βοήθησα με αυτο το mini review! Kαλές αγορές!

No comments:

Post a Comment